okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Rok wydania: 2012
Liczba stron:192
ISBN: 978-83-7246-776-8

Internet Communication Management
International Week

Wojciech Dyduch, Małgorzata Pańkowska (red.)

Celem opracowania była publikacja dyskusji zainicjowanej podczas Erasmus Programme Teaching Staff Exchange International Week "Internet Communication Management" na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2011 r.

Monografia jest produktem wirtualnej społeczności wykładowców akademickich związanych z wydarzeniem International Week, pochodzących z różnych krajów tj. Niemcy, Włochy, Tajwan, Francja, Turcja, Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Republika Czeska, Rumunia.

Zapraszamy do odwiedzin International Week http://www.intweek.ue.katowice.pl/ oraz do uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych.

    Spis treści

  1. Izabela Gajda-Perek, Assumptions and outcomes of the undertaking - first International Week 'Internet Communication Management' at University of Economics in Katowice
  2. Małgorzata Pańkowska, International Week as educational challenge
  3. Edyta Lachowicz-Santos, Analysis of the surveys conducted among participants of the International Week and New Media Day
  4. Danuse Bauerová, Learning 2.0 Strategy Development
  5. Malte Beinhauer, The Impact of Enterprise 2.0
  6. El Hassan Bezzazi, Information control aspects in collaborative e-Learning networks
  7. Adriana Schiopoiu Burlea, The ethical issues in Internet communication
  8. Antonio Cartelli, Digital Technologies, Knowledge Construction and Subject Development
  9. Frederic Gimello-Mesplomb, Some epistemological considerations about the theories of film and cultural economics in the Internet age: revisiting superstardom models, long tail phenomenon and quality appraisal
  10. Ching-Heng Pan, Lichun Chiang, The Utilization of Web 2.0 Applications for Public Participation: Acceptance Factors of Bureaucrats' Attitudes
  11. Bernardino Quattrociocchi, The Information Communication Technology (ICT) to support the internationalization paths of the enterprises in the fashion field
  12. Claus-Peter Rückemann, Multidisciplinary Information and Communication Systems
  13. Christine Röll, New Media and Language Teaching
  14. John Traxler, New Media: Their Impact on Business, Information, Organisations and Systems

[Send mail] [Home]